måndag 21 juni 2010

Anslagstavla eller förvaring för smycken

Här är några nya modeller som jag har glömt att visa.

Anslagstavla eller smycke förvaring.
Om fantasin finns kanske någon annan kommer på ett annat användnings område. 




Jag har dem som smycke förvaring i sovrummet.
Blev inte nöjd med silver så jag tog och spraya dem vita och då passade de in bättre.


Har 2 storlekar på kronan tog fel när jag gjorde upp till mej själv, skulle ha den stora det ser lite tanigt ut nu. Ska byta den när jag har bättre med tid.

Väggen ser beige ut på kortet men den är grön (sparris heter färgen).

Ni för ha en bra måndag
Kram/Catharina

1 kommentar:

  1. Hejsan. Vilken smart smyckesförvaring! Har du gjort dessa själv. Blev grymt sugen på att fixa ett hjärta till mig själv. Hur har du gjort?

    SvaraRadera