onsdag 23 juni 2010

Jag älskar verkligen morgon sol, man blir på så himla bra humör
och så känner man hur energin i kroppen bara växer under dagen, härligt.

Nu ska jag sätta mej och prismärka mina trådslöjds produkter för den 1/7 åker jag och ställer
upp alla saker i Kåtorp (ett café in till vägen) i valdermarsvik.
Den 2/7 öppnar portarna och de ska stå uppställda där i 6v.
Vet inte riktigt hur många utställare men det är tydligen en hel del. 


Som sakt, prismärka i någon timme sedan handla med mamma vid 9,30 sedan blir det åter hem till dem och klippa gräset och ta lite kort på blommor, bäst att passa på eftersom jag inte har en trädgård själv.

Dessa 2 bus frön är mina föräldrars, Bezy den stora gillar inte att ta kort hon vänder alltid bort huvudet, det här korten är ca 1 av 15. Jag ger mej inte i första taget.

Zanta den lilla saken hon blir så rädd att hon stelnar till, stakarn. 

Ni får ha en riktig skön dag, snart är det midsommar och ledighet.

Kram/ Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar