söndag 9 maj 2010

Var till Blomsterlandet och inhandlade 10 perlagoner. Har testat allt på min balkong och perlagonerna är de som överlever bäst. Ska blanda rosa och vita i år.
Jag är inte överförkust i färgen rosa men den här var helt okej och så var de störta plantorna de hade, jag kom en dag för tidigt, det var väldigt utplockat.

Vita blommor är något extra och så älskar oranga blommor men de finns inte så mycket av tyvärr. De är bara rosa för hela slanten, skulle vilja ha oranga perlagoner. Så snyggt.  

Är lite sen med att så

Den här hare ska göras upp i ståltråd och hönsnät, den kommer att bli hög och bred.
Mamma har önska sig den i födelsedagspresent som var i går, så jag är lite sen. Har börjat på den och i dag ska jag försöka få den klar. Haren kommer att fyllas med mossa, men man kan ställa den över en buske om man så vill och formklippa efter stommen.

Ska laga mej lite frukost och sedan sätta igång med haren.
Ni för ha en riktig skön södag.

Kram Catharina

1 kommentar:

  1. Vårigt med blommor! Själv är jag inte alls så bra på det och får liksom aldrig riktigt till det...

    Intressant med haren, det låter som en fin present!

    SvaraRadera