måndag 4 april 2011

Total förändring....

Jag kan inte minnas när jag hade maginflensa senast, det är många herrans år sedan och samma med min pappa. Det är konstigt att vi fick det och inte de runt om kring oss som brukar ha.

Det räckte inte med det, i går fick jag ont i huden och kramp i nästan hela kroppen smärtan var så enorm. Fick gå och vanka fram och tillbaka i lägenheten för att försöka lindra smärtan men det var inte mycket, för att sitta eller ligga var ett rent helvete.
 När jag gick och la mej för natten vågade jag ta värktabletter så jag skulle få sova och det behövdes.

Idag är det som natt och dag gemfört med i går, är lite trött i ryggen idag men absolut inget att klaga över och givetvis väldigt hungrig. Ska nu äta för andra gången i dag, kommer nog att gå och små äta hela dagen.


I dag kl 8.40 skulle jag ha varit hos läkaren och fått en slang/kamera ner i halsen (kommer inte på vad det heter) efter mycket om o men fick jag tag på dem och fick en ny tid nästa vecka.


Pratade precis med mamma min ena bror insjukna i går när han kom hem.

Nu ska jag ta ta i det som inte blev gjort i går.
Ni får ha en bra dag, jag ska göra min till en bra dag eller försöka.
PS stavnings kontrollen fungerar inte.

Många Kramar
Catharina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar