måndag 30 maj 2011

Hej alla! Hoppas ni har haft en bra helg.

Min fredag började med ett telefonsamtal med en myndighet och slutade i ren ilska. Den ville ej försvinna under dagen så efter flera ärenden på stan så blev det storstädning i mitt hobbyrum. Efter det så fick kylskåpet sig en omgång.
Har så mycket olika hobbyn så det är svårt att hålla ordning ibland. Men nu är det städat för den här gången, några saker ska ner i källaren. Drömmen är en ateljé där man kan ha olika stationer av hobbyn. En sy hörnan, en målar hörna en renoverings hörna och alla trådslöjdssaker mm.
Lördagen hade jag knapp någon energi i kroppen kvar men det var bara att ta sig i kragen för jag skulle iväg på tjej fest.
Festen började 16.00 och man skulle komma osminkad för det skulle bli sminkning senare på kvällen som jag glömt bort.
Vi delades in i 2 lag, sedan blev tävling i choklad och vin provning och bestämma parfym sort, en av roligaste momentet som jag VANN var att vi skulle sminka med ögonbindel.
Det var väldigt god mat (Tack Gabriella) och många trevliga tjejer, tack till er alla.
Kom hem vid 3.30 det blev en trevlig och lång dag. 

Min dotter hade sovit hos mej, så söndagen gick vi spåret 5.5km vid 12.00. Det kändes i benen att man hade varit på tjej fest men det var bara att traska på.

Nu ska jag ut igen och ta mej en promenad i blåsten, det känns som det är höst ute.
Ni får ha en bra måndag och vecka.

Många Kramar
Catharina 


1 kommentar:

  1. Men va kul med tjejfest! Skulle jag också behöva efter dessa slitiga veckor. Vaknade med ett ryck i morse då blåsten tog i skramlade loss sakerna på balkongen. Ingen hit med den här blåsiga våren då det inte går att sitta ute på vår balkong pga detta. Kram och ha en bra vecka och skit i myndigheterna i största möjliga mån!

    SvaraRadera