tisdag 5 april 2011

Väder växling......

God kväll!
Vi har fått kvälls regn i Norrköping

När jag cyklade ner till stan vi 9 i dag var det solsken, vid 10 när jag cyklade hem hade vädret vänt, grått och det blåste.

10.30 gick jag ner för att handla lite då hade vinden ökat, när jag kom ut vid 11 tiden då luktade regn. Inte förren på eftermiddagen kom de första dropparna.

Snacka om väder växlingar på så kort tid, hade tur att jag han göra mina ärenden innan.
Kändes att styrkan i kroppen inte har kommit tillbaka riktigt än.

Nu ligger jag i soffan kämpar mot illamående IGEN och tittar på vatten dropparna som faller ner från fönstret.

Mamma åkte på maginfluensan vid 22 tiden i går kväll, nu är vi 4 i familjen som fått den.

Kramis
Catharina


1 kommentar:

  1. Hjälp, du sjuknar väl inte om nu stackare. Jag hoppas jag har järnmage nu så jag inte blev smittad, hähä. Men jag brukar kunna stå emot. Jag har lagt ut bilden från din fina krona på min blogg, kolla! Kram och krya på dig!

    SvaraRadera