söndag 10 april 2011

Promenad väder

Vilken härlig dag, har varit ute och gått en lång vår promenad i solsken och fågelsång.
Nu blir det en sen frukost, är ingen frukost människa så det passar bra att ta en promenad först.

Om jag hade haft en trädgård hade jag varit ute i den hela dagen idag med detta underbara vädret. Men det blir fönsterputsning i dag.
 I fredags eftermiddag började jag med inglasningen till balkongen, min dotters pappa kom och hjälpte mej att sätta tillbaka de stora rutorna för det klarar jag inte själv.



Mamma hade plockat lite vår blommor som hon hade med sig när de kom och fikade i går och jag hade plockat blåbärsris till henne för de har de inte ute hos sej.

Ni får ha en fortsatt solig och skön söndag.

Kram
Catharina

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig förmiddag.Underbara små buketter som det står VÅR på.Önskar dej en fortsatt skön söndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Underbara buketter! Blåbärsriset ger en härlig karaktär åt det hela!

    Önsakr dig en fin ny vecka!
    Kraam!
    -Pia-

    SvaraRadera