tisdag 22 mars 2011

Sömn problem

Nu börjar det bli jobbigt att vakna mellan 4-7ggr varje natt, det har på gott i ca 2v nu.
Vaknar stressad och tittar på kl och fryser fast jag är inte kall, normalt varm.

Konstigt nog är jag in så trött om dagarna men stel. För när jag inte får sova en hel natt blir jag väldigt stel i kroppen, allt jag gör under dagen blir jobbig.
Idag är det flera måsten framför datorn eftersom jag hade väldigt svårt att sitta igår.
Har sträckt höger benet tror jag, har nu haft detta i 6-7v börjar nu tro att det är något annat. Smärtan sitter strax under knävecket, har väldigt svårt att gå vissa stunder och så stålar smärtan ut i knät och framsidan på låret.

Det verkar bli en solig dag idag men det blåser fortfarande.

Många
Kramar
Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar