tisdag 8 mars 2011

Åter efter ett väldigt långt blogg uppehåll.

Tyckte inte jag hade något intressant att skriva om, arbetslös och vardagen bara är.
Så därför valde jag att ha ett uppehåll.

Vardagen är lika dan men fick lite nytäning i dag, fick ett mail om frågan om det gick och beställa ringar och en hand att sätta dem på, som hon hade sett här på bloggen.

Givet vis går det de. Så nu ska jag försöka att ta mej i kragen och lägga in mer kort på nya produkter och priser.
Vad jag längtar tills alla vår blommor börjar titta fram.

Nu ska jag ta och fotta lite till en ny gammal återförsäljare som vill ha priser på mina saker. Marie Uhno la ner sin gårdsbutik och flyttade in till Katrineholm och ska nu öppna en ny butik där. 84kvm.blogspot.com Marie beställde 30st galgar som hon ska hänga sina klänningar på som hon har sytt upp till butiken.

Hörs i morgon
Många kramar
Catharina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar