lördag 10 juli 2010

Frukt och bär

I går var jag ute och hos mina föräldrar igen och klippte gräset, de är 2v sen senast. Man vill ha sol på sommaren men nackdelen är när det är för varmt så bränner solen sönder gräsmattan.
Man är aldrig riktigt nöjd konstigt nog.
 Man kan inte få allt.
Vinbären är så fina i sina hängande klasar att det tar emot att plocka av dem.

Under ett av äppleträden

Ser väldigt skönt ut.
Hade också velat lägga mej ner för det var så fruktansvärt kvavt i går, och efter 2½ timmes gräsklippning är man rätt så trött.

Mamma är borta hela dagen (på en jätte marknad) och kvällen idag så pappa, jag och kanske min dotter ska träffas vid 17 tiden och gå ut och äta en bit mat, trevligt

Nu måste jag sätta fart, ska prismärka lite varor. Vi åker ner till Kårtorp i morgon eller på onsdag för att fylla på lite varor.

Ni får ha en riktig skön helg
Kramis
Catharina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar