onsdag 16 juni 2010

Tillbaka igen

Tillbaka efter ett långt uppehåll.
Har inte haft lust med någon ting en längre tid, så jag hade inget vettigt att skriva om. 
Ville inte att bloggen skulle bli gnällig, så jag valde att inte skriva något alls.

I en veckas tid har jag tänkt att idag ska jag lägga in ett inlägg men så har det bara inte blivit av.
I torsdags förra vecka kom jag på att jag ska ju stå på marknad den 19/6 i Söderköping

OJ, vad tiden går fort, så nu har jag suttit sedan i torsdags och producerat. Men det går trögt har inte den riktiga inre glöden just nu men den börjar sakta men säkert att komma tillbaka.

Idag måste jag ner på stan och fixa prislappar och andra små saker, har inte varit där på 2 mån
och har ingen lust att åka men är det saker som måste fixas så är det.

Den här marknaden är ute och vädret kommer troligtvis inte riktigt att vara som jag vill,
vindstilla med klarblå himmel och sol.

Jag har annars prislappar som står framför vara produkt, tycker att det ser trevligare ut men då har jag stått inne. Så nu måste jag sätta på häng etiketter ifall det kommer att blåsa på lördag.

Onsdag och Erikshjälpen öppnar 12,00 så det blir en sväng dit också,
måste ha några glaskupor till mina hjärtan.

Ni får ha en riktig bra dag
Kram Catharina

1 kommentar:

  1. Hej Catharina! Brukar titta in på din blogg nu och då (hittade hit via Kamomilla). När man inte har lust med någonting så ska man inte behöva göra det... Klokt av dej att ta en paus istället för att bli en gnällig bloggare. :o)) Och jag förstår känslan när man bara inte vill åka in till stan. Det händer mej väldigt ofta. Så ta vara på dej, ge dej själv mycket kärlek och framför allt, uppskatta dej själv. Önskar dej en lycklig sommar!

    SvaraRadera