onsdag 30 juni 2010

Stressad till max

Känner mig så fruktansvärt stressad, hinner inte ens läsa bloggarna jag följer och skriva en rad. Kastar in ett snabb inlägg nu på morgon kvisten innan allt rullar igång för dagen.

Från måste listan i dag försvinner det en sak i dag, gräsklippningen hos mina föräldrar.
För när jag satte mig här vid datorn började det regna.
Men måste hålla schemat för här i stan är det väldigt lokalt. Det kan regna hos mej men de får inte en droppe eller tvärt om, typiskt sommar väder. Får slå dem en signal om någon timme.


Har skrivit prislappar till alla mina produkter med pris och nr 20 (jag är utställare 20)
de senaste dagarna. Stan var helt stängd lördag och söndag och givetvis tog prislapparna slut till små sakerna. 
I går morse trodde jag att det var 1 produkt kvar att märka men upptäckte 2 till som jag glömt bort, suck.
Vid 19 kom min snälla pappa med 2 bockar med rundstav längst upp som han hade byggt åt mej,där ska små sakerna hänga på.
 De skulle laseras så det va bara att sätta igång för de var tvungna att vara klara tills idag.

Hela mitt vardagsrum är fullt med trådslöjd som ska packas eller hälften andra hälften är redan packat.
Vi ska packa bilen i dag om det går in, annars blir det släpet.
Har till kl 13-14 på mej att få ordning på allt.

Så nu har jag inte tid med det här längre
Ha en bra dag

Kram
Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar