lördag 1 maj 2010

Tavlor

Satte upp dessa fönster för några månader sedan och hade framtids planer på att måla tavlor till dem.
Men så i går kväll kom jag på att jag har ju blyerts teckningar som jag målade år 2000 som skulle vara perfekta till dessa ramar.
sakt och gjort kom dessa teckningarna fram i ljuset.
Nu behöver jag bara måla något till det stora fönstret och den ska flyttas närmare de små fönstren. Tanken var när jag satte upp fönstren var att jag skulle ha två rader med små, men det blev inget bra. Så kom min halv färdiga rums lampa med på bild. Någon gång ska den bli klar.
Ha en fortsatt skön helg

Kram Catharina

2 kommentarer:

  1. Vad snygga dina tavlor blev kanon läckert.Önskar dej en skön 1 maj kväll kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för din gulliga kommentar inne hos mig.Vilken jättefin blogg du har.Ha en underbar dag.Kram Ulrika

    SvaraRadera