måndag 26 april 2010

Nöjd


Är väldigt nöjd med dagen har tagit kort på alla JA NÄSAN alla mina produkter, jul och påsk saker är kvar. Så finns det några saker som är på gång stadiet = har inte gjort upp dem till försäljning.

Fick ta om korten på alla små saker. När man lägger dem på bordet och tar kort uppifrån då ser man inte hur stora dom är. Gick och funderade vad man kunde lägga brevid sakerna så man får en hum om hur stora sakerna är. Bland mina dekorations saker hittade jag rosen knoppar och det funkade rätt så bra.

Nu har jag ont i axlar och nacke efter flera timmars fottande och framför datorn. Men nu är det gjort och hemsidan har fått nya bilder. Skönt

Kram Catharina

1 kommentar:

  1. Åh, vad synd! Så kan det vara ibland och jag sålde inte heller så bra i helgen på den marknaden jag medverkade på. Folk håller i sina slantar vilket jag förstår i dessa tider. Be dottern din om hjälp så du får lite fart på din sida. Annars får jag hjälpa dig över telefonen så att du kommer igång och kan lägga in bloggare. Om du dubbelklickar på min räknare så kommer du till sidan med sådana och kan ladda över en sådan till din blogg. Ha det gott!

    SvaraRadera