tisdag 29 december 2009

Tillbaka




Gjorde denna tomten till mina föräldrar som de fick på julafton




Tillbaka efter julfirande



Blev dålig på julaftons morgonen (magen krångla) och det fortsatte till söndagen.

Hade ingen lust att sätta mej här och skriva.




När jag har suttigt och tittat runt bland bloggarna så har jag fått sååå många nya ideer med min egen inredning och i ståltråden.

Har börjat att göra upp några nya modeller i trådslöjden. Har så lite tråd kvar att jag inte kan göra upp alla nya ideer än, finns det något mer irreterande.




Måste börja ny och producera till vårmarknaden i mars. Så jag gör upp de minsta sakerna tills jag kan köpa ny tråd.

Nu måste jag sätta mej och jobba, lägger upp bilder i morgon på några av de nya produkterna.


Kram Catharina








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar