torsdag 26 maj 2011

Tavlor

Jag fick utav mamma en stor blå hortensia blomma, men jag hade svårt att
placera den för jag har inget blått hemma.

Så en dag när jag gick runt med den i lägenheten för att se vart
den kunde passa, fick jag en snilleblixt.

Det blev en tavla.

Det räckte till 3 små också.

Nu ska jag försöka ta tag i massor av halvfärdiga saker, har haft dåligt tålamod att göra klart saker en längre tid, bara börjat på nya saker hela tiden.

Har precis avfettat min stora vardagsrum lampa som jag har gjort. Men den ska prayas vit och det blåser ute så jag får hänga tillbaka den med ett lakan över så inte avfettningen förstörs med damm.
Återkommer om den.

Kramis
Catharina

2 kommentarer:

  1. Den blev ju jättefin! Använde du en torkad hortensia?

    SvaraRadera
  2. Ingen påfyllning för tillfället men du vet att jag hör av mig så fort jag är i behov av mer. Galgarna går bra. Denna veckan har jag sålt massor av ´mammamuggar´till morsdag på söndag..... Kul! Det går bra i alla fall med butiken för idag kom Sörmlands radion och ville intervjua mig då de hört ryktas om min butik! Känns roligt att det går rykten! Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera