tisdag 24 maj 2011

Barnbop

Hej det var ett tag sedan, igen.
Sedan torsdags kväll har jag inte kommit in på blogger.com överhuvud taget.
Min dotter var snäll och fixade cookisarna som tydligen fanns i datorn.

I fredags åkte jag och min dotter ner till Västervik, för på lördagen var det barndop.

Min brors son Alexander och hans tjej Alexandra skulle döpa sin lilla dotter Elin.


Min dop present blev ett porträtt på Elin.

Elin var helt otrolig glad hela dagen och kvällen. Enda gångerna det blev lite gnäll
det var när inte maten blev klar fort nog.
När detta kort togs så var kl ca 21 och hon ville ej sova. Kl var över 24 innan hon somnade.

Tack Alexander och Alexandra för ett väldigt fint barndop.

Kramis
Catharina 

1 kommentar:

  1. Toppen att få igång bloggisen igen! Tur man har barn som kan ett och annat vad gäller datorer. Kram och ha det gott!

    SvaraRadera